Friday, December 16, 2011

Love is in de Air~

hahaha..msti korng mnyampah tngok aku post2 bnde2 psal love ni kn? i know, i know....tu nma nye jelez......hahahaha

stahn lpas, aku bnyak post psal bnde2 general ni n aku rsa ade 1 post je psal love, tu pn enta mrapu aku tulis..hahaha

n then tetibe aku dh start post psal love....haish..bdak ni x lein ngah angau psal love la ni..bese la pnyakit rmaja....lma2 lok ler tu....


haha..well, de fact yg ak nk bgitau korng2 n korng sume...aku bkan tngah cinta monyet.....


dnia rmaja mmg la pnuh ngan couple, clash, couple, clash..not me mate, im one in a million..haha..im not dat type of person..if u ask me, im gonna stay wif tis girl 4ever, but anything may hppen right?? ajal maut ditngan tuhan..who knows.....


bru je tuka lgu blog...haha..angau2....

so, aku juz nk gitau, im still young, n im serious wif tis....um....LESSTHAN3 stuff, haha, OK? good~





CAO,tido kul 3pagi, sok ade ride gi tluk batik.....hahaha...tido dlam laut ler jwap nye....

No comments:

Post a Comment