Monday, December 19, 2011

great...everything juz getting suck.....

damn.....pehl lak 2-3 ari ni cm bullshit je ek?? hahaha....ish, x beik mncarut =3


tdi....br gadu ngan ibu.....ble than dsyat gak, tpi pnah lgi dsyat =.= hahaha

nsib beik dh ok......fuh~ x brani gadu lma2 ngan ibu :3 hahaha


smalam aku wat keje bodo plak......cri psal ngan sorng bdak yg gedik ngan ehem2 aku....


aku x than tngok die mnngatal wei....so aku try ar sound die..mna la tau, mnyesal ke....laz2 die plak sound aku blik...hahahaha....ye2 aku sala.....watever~~


but in de end, ehem2 aku x suke aku wat cmtu....die kta die ble sttle sndri, plus dak tu kwan die.........


mmg la aku tau tpi.....ish2...rsa mcam nk je sepak bdak tu wei.....mein baby2 lak........bab* ko!!!





mkin truk lak ari aku..ni ptut nye kwan aku plan nk wat vid, tpi cancel plak sbb ujan..xpe la, die kta kte hnya mnrancang, Allah yg mnntukan...nsib beik ckp cmtu sjuk skit ati aku.....





arrrgghhh!!! DAMN LA WEI!!!!



KEEEEEEEEEEEEEP............SMILING...hahahaha

No comments:

Post a Comment