Friday, July 24, 2015

My Little Temerloh Girl

Assalamualaikum...

heyyo peeps..bangun2 je ttibe lak trpanggil tuk post kat blog lepas bangun dari tido kul 9 kat sini..haha

its been a year already (wow, its already a year?) since my last post so agak banyak la da trjadi..haha

so~ perkembangan trbaru ye..hrmmmmmmm


well, this year im already 20 (yeayyy) so..im officially a young adult..muehehehe

skang still july, so aku still asasi which akan habis (insyaAllah) awal bulan 9 and degreeeeeeeeeeee.....................

klo ade rezeki aku masuk lah dlam bulan 9 tu jugak kat msu, klo x..kene la tnggu tahun depan T.T

and then stakat ni aku x penah post pasal current gf kan?? haha..so maybe post kali ni aku nak start ngan bende menarik sikit la =P hahaha




well, aku kenal die dari palam lagi..and sebenarnye die classmate aku..hahaha~ typical

why typical?? bcoz at that time, aku ni class rep (mcam ketua darjah la) n die plak pnolong class rep..huahuahuahua


so mase tu..first time duk arsama, n aku rasa cam bebas sngat..aku trpanggil untuk mncari awek kat sane which aku da aim sejak sekolah..hahaha

reason aku cari kat sane sbb bile ko jumpe time matrik, ko belum tntu awek ko tu same course ngan ko..n aku mngharapkan aku jumpe la bakal2 cikgu yg pnyayang lagi brjasa di mase akan datang, aicewaa..hahaha


so, back to the story, aku jumpe die ni kat palam, so kitorang kenal2 la..and the mcam mne la die bole da ade bf lak time tu..pergh2


elok lak mase aku tau tu mmg dalam sesi kenal2 acah2 nak jadi la kire nye..tibe2 lak kne camtu aku bajet mcam da trtutup la masa depan gitu..hahaha..poyo la shial~


tpi lepas tu aku kire da okay la kot, as friend je..thnx to my labuan fren, fauzi, yg sempoi gile bab* hahaha


and nak dijadikan drama, aku gi ckap kat die..asal x cakap kan da ade bf, n die ckap la awak x penah tanye...n i was like "betul jugak ek"

pastu aku pn ckap la aku x nak kaco awek org, pastu die mcm sedih (aik?) sbb die da rse cam selesa ngan aku sbb die n bf die pn da start crack..like that la kire nye..hahaha


aku lak time tu mmg da attached gile ngan die mcm ade chemistry gitu2..haha..n aku pn teruskan la..as friend jela mule2...muehehehehe


nak dijadikan cite, x lame pastu bole plak die betul2 clash ngan bf die..hahaha, apebende kan..pastu aku cam, ok ade la gak sinar harapan...


tpi aku wat lek dlu ar, takkan nak trus couple lpas die baru clash kan..kite lek2 dlu tnggu die reda abis nak move on camtu..hahaha


brape bulan pastu aku pn cam da mesra ngan die n aku pn ajak la die couple..with a song a teddy bear (omg romantic nye aku *blushing) aku confess yg aku suke kat die n ajak nk jadikan die gf aku..tpi through the phone je ar..hahaha..gile ko, klo depan2 tu mau ttibe jari aku patah mein gitar..hahaha



so nak dijadikan citer, smpai arini da dekat 2 tahun 10 bulan relay kitorang sejak dari palam..pergh2..2 tahun wei, klo ade anak tu da bole jalan agaknye (ckap aku xtau ar start umur bape..haha)


note to self : dude, klo ko betul nak relay yg elok smpai ke jejak pelamin, berubah la mangkuk..n ko tau ape aku ckap..ko bukan budak kecik xtau mane salah betul..


agak simple? yup sbb aku juz random pick topic ni n aku mcam xde point sngat (mcam exam gitu) hahaha


so..until next time folks~

CIAO~~




No comments:

Post a Comment