Monday, April 22, 2013

little sad :'(

assalamualaikum....

heeelllllooooo peeps...

so how's April?? haha..hope you are doing fine...

well...untuk post kali ni aku nak citer bab2 yang menyedihkan sikit....

bukan nye aku suke spread the negative aura ni..ish2...not my taste, haha...tapi yela, aku ni manusia gak, ade up and down nye, ye x??


so..baru2 ni (pagi tadi, baru lagi ni,  panas lagi...haha) aku check my upu result....well, upu aku mohon Uitm, UPNM, UKM and UIAM...

sume aku mohon asasi perubatan....but my highest hope was UPNM...you know, military college...

study die tanggung, makan pun die tanggung siap dapat duit elaun lagi every month yang boleh mencecah ribuan ringgit!! (hamboi dah macam berita awani plak....haha)


tapi ape kan daya...xde rezeki =')


imagine aku further study in medic....at the same time training to be a soldier.....


DAMN!!! i could be a tough doctor!! and that would be so cool~~.....but being a doctor is already good thing.....so that would be fine.....


but i'm still waiting for my last hope..Uitm, and Mara special program.....please...anywhere, as long as it involve medic =(


and luckily i just read my older post...and past me(?) has taught me someting...


No matter how hard the situation is......


~KEEP YOUR HEAD UP AND SMILE~


CAO~
assalamualaikum....





No comments:

Post a Comment