Monday, April 1, 2013

AssPeeAim?? hamiiikk ko~~

so herre comes April!! wuwuut!!

cepat tul mase berlalu kan?? rasa mcam baru je sambut new year aritu..haha

so...news??

result SPM da kuar~~ 21 March aritu...how's the result???

well...alhamdulillah, aku bersyukur ngan rezeki yang aku dapat ni walaupun x seberapa...8A 1B+


niat aku nk mempersembahkan result straight A kpada mak bapak aku...tapi ape kan daya, tu je yang aku mampu.....


ibu, ayah...maaf diriku andai ku tidak mampu membalas penat lelah mu yang telah menjaga ku selama ini...ampun kan la diriku andai kau kecewa dengan result ku ini........ikhlas dari hati kecil ku......


plus, yg b tu plak my favourite subjek plak tu...mmg sedi ar...menangis gak la aku time amik result tu...sedi woo!!



well...bnde dah jadi nk wat camne kan...bukan nye aku bole terjah KPM bwak M16 sruh tuka result aku...hahahaha


so...mane hala tuju ku selepas ini???

insyaALLAH.....aku still berhajat nk sambung medic...tapi dimana, bia Allah lah yg tentukan...


so...tu saje la khabar berita ku untuk kli ini...nnti bile2 aku update lagi ye....

CAO~
Assalamualaikum....







No comments:

Post a Comment