Tuesday, November 1, 2011

Smangat plak diorng ni tetibe....

Fuhu...abis pn exam form4 thun ni....rsa mrdeka la gak..haha

tpi yg aku plik nye, asl mmber2 aku x sgembira aku ah?? ble aku excited je dh abis exam, diorng -lek ar man, bru abis exam je pn-

oo...mybe exam tu x beri IMPAK yg bsar kpada diorng, ok.......


so dh abis exam ni, makin rjin la aku bkak FB hahaha.....ske ati aku nk wat pe ngan free time aku..haha

aku tngok je la pe yg diorng post.....de yg gado, de yg x puas ati ngan orng tpi x ckap direct pastu orng lein trase..haha..tu pling aku suke.....n mcam2 lgi ar....


plus, rmai plak orng yg wat blog skang ni....nmpak sngat??????????? NMPAK SNGAT BORING NYE~~ HAHAHA


x sala wat blog (aku pn tngah tulis kat blog ni :P ) tpi mcam lawak doh, lpas sbulan or sminggu abis exam je, rmai yg wat blog....haha....pastu promote bnyak2...

wei, fllow tau blog aku, pdahal post nye idak jugak....hahaha


so i'm not mad to anyone who wan to make a blog, xperience la kta kn....so.....keep up....haha


n kpda sesape yg mmbaca ni trasa, aku nk ckap stu lgi -sory, i x reti dcorate blog cntik2 cm korng :P -

WAHAHAHAHAHAHA......cao~

No comments:

Post a Comment