Saturday, May 8, 2010

Get emo sometimes......

yea, well, kdang2 kite ble emo kn?? x pyah la aku explain emo ape, ko pepham la snndri..aku pn ade gak emo kekdang..bkan kekdang, slalu gak ar, tpi aku cube control...haha

KK, kdang2 jdi emo x smesti nye prangai..kdang2 pmikiran kite yg emo.......pkir bnde2 yg x penah trpkir ato smpai wat conclusion sndri.....kn?? pnah x??



aku?? bnyak kli!!! haha..well, sbab bnyak ar aku x brape nk ingt..but, yg aku msih ingt n 'fresh' dlam kpla otak aku ni, ade stu bnde.....




kdang2 orng slalu ckap psal pndritaan orng lein...nape?? diorng rsa diorng fham ke pnderitaan tu cmne ke??

x over klo aku ckap budk yg xde mak bpak dri kcik n adik bradik pn tetibe kmlangan n meninggal dunia tpi diorng x ble fham seorng insan yg lein kehilngan kucing..kucinng?? mmat ni gile ke?? ya, tu yg korng akn pkir kn?? smestinya aku gile, tpi dri segi lein aku waras....


jap2, back to de topic, kite x ble komen pndritaan orng lein walupun kite mnngalami pndritaan yg lbi truk sbab stiap ujian Tuhan x sama..kita mungkin ble hadapi kmatian dengan tabah tpi bkan kgagalan ujian biasa..tu la conto pnderitaan....

anyway, simple je post aku kli ni..klo korng rsa nk ktuk orng lein pnye pndritaan n rsa pnderitaan korng lagi dasyat, DON'T, derita x ble dibanding..derita korng, derita korng.derita die, derita die.......

No comments:

Post a Comment